Plan treningowy bieganie 10 km

Pobierz

Plan jest dedykowany osobom z lekką nadwagą bądź tym, którzy chcą zacząć biegać nie mając wcześniej jakiejkolwiek styczności ze sportem.. Idealny trening na 10 km uwzględnia następujące formy aktywności: interwały; tempówki; biegi długie.Mamy dla Ciebie plan treningowy na cztery tygodnie.. 1. tydzień INTERWAŁY: 1,5 km biegu / 2 min truchtu - całość powtórzyć 6 xPlan Treningowy do 10 km, trzy treningi w tygodniu.. Wybierz plan, który Cię interesuje i aktywuj go w swoim kalendarzu.. Jeżeli trening trwa krócej niż godzinę, nie ma potrzeby, żeby robić to w trakcie biegu, chyba że ćwiczysz w upalne dni, kiedy o odwodnienie jest łatwiej;10km - 4 tygodnie.. Biegaj świadomie i z przyjemnością!. Opis treningu: czasem znajdziesz dodatkowe instrukcje i informacje w komentarzach do zadań.Aby udało się zrealizować plan sześciotygodniowy, twoje najlepsze wyniki na 10 km nie powinny być gorsze niż odpowiednio 52, 47 i 42 minuty.. Tutaj nie ma wyjścia.. Jak zacząć biegać; Treningi biegowe Poznań; Plany Treningowe.. Rady dla tych, którzy 10 km chcą ukończyć z jak najlepszym czasem.. Trener radzi pierwsze 3 km pokonać idealnie w zakładanym tempie, a na kolejnych 3 km delikatnie przyspieszyć, jeżeli czujesz rezerwę.Plan treningowy do biegu na 10 km Oto 3-tygodniowy cykl przygotowań do "dziesiątki".. Żeby zmierzyć się z tym planem powinieneś mieć swoją obecną życiówkę na poziomie conajmniej 50min.7 tygodni do celu..

Dla rozpoczynających bieganie.

Plan 10 km w 40 minut ma za zadanie zarysować główne aktywności / priorytety w danym tygodniu, które mają doprowadzić Cię do zamierzonego celu.. Półmaraton.. z trzech miesięcy ćwiczeń.. Kluczem do sukcesu jest systematyczność i "treningowa świeżość".. SZYBKI BIEG: interwały / 5 minut - rozgrzewka / 10 x 2 minuty - w tempie biegu na 5 km / 1 minuta - odpoczynek pomiędzy wszystkimi interwałami z wyjątkiem czwartego i ósmego / 2 minuty - odpoczynek po interwałach czwartym i ósmym.. Pierwsze 10 km to wyzwanie dla każdego przyszłego biegacza.. Zazwyczaj przygotowanie do biegu na "dychę" składa się.. Jeżeli, żaden z poniższych planów nie jest odpowiedni dla Ciebie, możesz utworzyć nowy plan, korzystając z naszego edytora planów treningowych.Numer tygodnia: odliczane od 12 do 1.. Plan treningowy na 10 km w 40 minut - 8 tygodni; Plan treningowy na 10 km w 50 minut - 8 tygodni; Plan treningowy na 10 km w 60 minut - 8 tygodni; Plan treningowy na półmaraton 3 dni w tygodniu; Plan treningowy na półmaraton 4 dni w tygodniuSpis treści.. Pamiętaj, w bieganiu najważniejsza jest systematyczność i stopniowe zwiększanie obciążeń.Trener Biegania Plany treningowe szyte na miarę .. BIEG REGENERACYJNY: 15 minut.. Jeśli chcesz zakosztować, czym jest bieg na 10 km, musisz biegać.. Zaczynasz w 12. tygodniu a tydzień 1. to ten, w którym jesteś w pełnej gotowości do zawodów na 10 km..

Plan treningowy do biegu na 10 km, na 40 minut (kliknij ...2.

Każdy blok treningowy (interwały, tempówki/podbiegi, bieg długi) wykonuj w osobne dni, robiąc 1-2 dni przerwy między kolejnymi sesjami treningowymi.. - 3x100R - R - 3 razy 100 metrów \"rytmów\", czyli rytmicznej, technicznej przebieżki, żwawo, ładnie ale nie sprint.. Wspólnie zrealizujemy Twój biegowy cel.. Poszczególne jednostki nie mają przyporządkowanego stałego dnia w tygodniu.Liczba powtórzeń w serii od 4 do 12, liczba serii od 1 do 3 - uzależnione również od zaawansowania zawodnika i długości odcinków.. Numer treningu: od 1 do 3-6 (w zależności od tego, ile treningów przypada na dany dzień).. Co to jest S'10?Jeśli nadal kilometraż się nie sumuje, na koniec tygodnia wykonaj dodatkowy bieg z intensywnością biegów długich.. Nie bez przyczyny nie jest planowany konkretny trening na konkretny dzień tygodnia.Jeśli nadal kilometraż się nie sumuje na koniec tygodnia, wykonaj dodatkowy bieg z intensywnością biegów długich.. Lekko rozciągnij mięśnie, by uniknąć kontuzji.. Przedstawiamy również objaśnienia do tabeli treningu.. BIEG REGENERACYJNY: 25 minut.. Pokonanie trasy 10 km w 60 .Bieg na 10 km to często pierwsze zawody wymagające od biegacza specyficznego treningu, aby maksymalnie zwiększyć wydajność i osiągnąć optymalne tempo biegu..

10 kilometrów w 50 ...Plan treningowy bieganie 10 km - rady dla początkujących, trening i strategia.

redakcja 12.01.2020 15:00.. Nie bez przyczyny nie jest planowany konkretny trening na konkretny dzień tygodnia.Rozpoczynając trening biegu na 10 km, szczególnie gdy jesteś osobą początkującą, trzeba pamiętać o kilku dość uniwersalnych zasadach: stale nawadniaj organizm - po treningu koniecznie pij wodę.. Wszystkie.. Przygotowanie do biegu na 5 km; Czasy na 5 km; Plan treningowy na 5 km; Ćwiczenia na mocny core; Zobacz trening na schodach [WIDEO] Bieg na 5 km wbrew pozorom także wymaga odpowiedniego przygotowania.Z dobrym planem treningowym rozłożonym na kilka tygodni pokonasz ten dystans w krótkim czasie, a być może nawet pobijesz swój rekord.. Zobacz plan treningowy do biegu na 5 km .. Organizm czeka intensywny wysiłek, zatem rozgrzewka powinna trwać ok. 10 minut razem z lekkim truchtem.. Masz pytania dotyczące tego planu?Plan mogą realizować również osoby, które po prostu chcą zacząć biegać i spróbować swoich w biegu na 10 km.. Plany treningowe które przygotowałem są planami krótkimi, bo zaledwie czterotygodniowymi i mają za zadanie pomóc Wam przygotować się do na 10km .. W przypadku 8-tygodniowego planu treningowego najczęściej zaleca się zaplanowanie czterech sesji w tygodniu i ograniczenie ich do zaledwie dwóch na tydzień przed zawodami.Oznaczenia: - 2km+4x1,2km(4:20/km) p3:30+2km - oznacza - 2 km rozgrzewka, 4 x 1,2 km w tempie 4:20 z przerwą 3:30 plus na koniec 2 km truchtu..

Plan treningowy 10km w 10 tygodni - 3 treningi w tygodniu.Bieg na 45min na 10k wymaga od Ciebie przebiegnięcie całego dystansu w tempie 4:30/km.

jeśli mamy zadany trening z tempem 4:20 to .Trening.. Do każdego treningu podanego w tabeli należy dodać rozgrzewkę, schłodzenie oraz rozciąganie.. SZYBKI BIEG .Plany treningowe - Bieganie Utwórz nowy Poniżej znajdują się plany treningowe dodane przez naszych użytkowników.. Oczywiście to także czas maratonów ale na dobre przygotowanie się do maratonu, jeśli ktoś do tej pory robił niewiele czasu jest raczej za mało.10 km dla początkujących - 4 treningi w tygodniu Cel: Wystartować i ukończyć wyścig na 10 km Warunki wstępne To jest plan dla tych, którzy maja problem z utrzymaniem ciągłego biegu przez okres dłuższy niż 20 minut.. Chodzi o to, by stopniowo przyspieszyć metabolizm, tak by organizm wytrzymał stres, jakiemu zostanie poddany.Według legendarnego trenera Jacka Danielsa zawody na 10 km zaczynają się od 6. km. ". UWAGA: Oczywiście 1,2 km nie należy traktować z aptekarską dokładnością.. E-mail * Hasło * Zapomniałem hasła .. Plany treningowe - 10 km.. Pamiętaj!. Biegnij, trzymając się założonego tempa, zachowując spokój i luz " - mówi Daniels.. Taki przedział czasowy pozwoli poprawić szybkość i wytrzymałość, tak ważne w świecie biegania.. Plan 10 km w 45 minut ma za zadanie zarysować główne aktywności / priorytety w danym tygodniu, które mają doprowadzić Cię do zamierzonego celu.. Przed startem.. Czasem będziemy biegać szybciej żebyś miał więcej pewności siebie i po to żeby przygotować Cię na trochę więcej.. Biore.. odpowiedz; Wysłane przez Wenom (niezweryfikowany) w sob., 2016-11-26 07:29.. Poniżej przykład 12-tygodniowego planu opracowanego dla zawodnika, który trochę już się rusza: Tydzień 1.Praktyczne porady oraz Plan treningowy dla początkujących: 5 km w 30 min.. Do tego momentu nie szalej.. Plany zakładają bieganie 3-4 razy w tygodniu, a proponowane .Plan treningowy przygotowujący do biegu na dystansie 10 km należy rozpocząć przynajmniej 3 tygodnie przed zaplanowanym startem.. Na jakim poziomie musisz mieć życiówkę?. Wymagane jest jednak, abyś biegaczu już w momencie jego rozpoczęcia był w stanie biec, truchtać przez 15-20 minut.Twoje bieganie na najwyższym poziomie.. Sprawdź jak tego dokonać i. do dzieła!. Wiele osób po takiej przebieżce złapie bakcyla, jednak niektórzy także zrezygnują z dalszego biegania.. Aby biegać 10km poniżej 50min wcale nie trzeba wykonywać mocnych, szybkich treningów.. Rozróżniłem 3 cele czasowe, jakie możecie chcieć osiągnąć: - 40 minut, - 50 minut, - 60 minut.. W sumie wychodzi 1 km bieganie naprzemian w czasie 4:30 i 5:50. odpowiedz; Wysłane przez Anonymous (niezweryfikowany) w wt., 2016-09-20 10:31..


wave

Komentarze

Brak komentarzy.
Regulamin | Kontakt