Oprawa jest miękka.Informacje o ELEMENTY LOGISTYCZNE OBSŁUGI KLIENTA W SIECIACH.. - w archiwum Allegro.. Data zakończenia 2022-01-16 - cena 62,39 zł .. Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z Polityką ochrony prywatności, w tym ze względu na następujące potrzeby: Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy .Informacje o ELEMENTY LOGISTYCZNE OBSŁUGI KLIENTA W SIECIACH.. - w archiwum Allegro.. 1.Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw.. - Czas jako element strategii logistycznej obsługi klienta w łańcuchu dostaw przemysłu motoryzacyjnego .Strona produktu - Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji - Dodałeś produkt do koszyka:Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw.. Data zakończenia 2021-12-28 - cena 54,53 zł .. Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z Polityką ochrony prywatności, w tym ze względu na następujące potrzeby: Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy .Kup teraz na Allegro.pl za 50,10 zł Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach.. na Allegro.pl - Warszawa - Stan: nowy - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!Elementy Logistyczne Obsługi Klienta W Sieciach Dystrybucji Pomiar Ocena Strategie..
Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji.
Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do.Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw.. Pomiar, ocena, strategie.Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta.. Wskazuje bowiem podstawowe definicje oraz proponuje metodykę prowadzenia badań w ocenie skuteczności.miernik oceny skutecznosci odniesiono do poziomu logistycznej obslugi klienta.Elementy logistyczne obslugi klienta w sieciach dystrybucji - opis produktu: Tresci zawarte w ksiazce maja pomoc w badaniach nad skutecznoscia przedsiebiorstw kooperujacych w sieciach i lancuchachLogistyczna obsługa klienta jest nie tylko podstawowym elementem zapewniającym dobrą komunikację pomiędzy producentem a nabywcą, ale również sednem zapewniającym istnienie i funkcjonowanie przedsiębiorstwa w dobie współczesnej gospodarki, nie tylko w aspekcie logistycznym, ale również z punktu widzenia marketingu.Pokazano także elementy logistycznej 11 obsługi klienta i metodykę oceny satysfakcji klienta..
Nazwa - Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji.
Prowadzi także sprzedaż wysyłkową.. Jej wymiary to 160x235.. Nazwa - Wskazuje bowiem podstawowe definicje .Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji Kramarz Marzena Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji Kod produktu: Kod paskowy: 9788379303571 ISBN: 9788379303571 Wydawca: Difin Rok wydania: 2014 Ilość stron: 216 Oprawa: Miękka Format: 16.0x23.5cm Waga: 0.34Książka Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji pochodzi z wydawnictwa Difin.. W przypadku tego 2 kryterium, oprócz terminowości, największą rolę odgrywają kompletność dostaw oraz ich 3 stan.. Akceptuje płatności bezgotówkowe (przelewy, czeki, karty płatnicze).. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta.Książka posiada atuty podręcznika akademickiego.. Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji.. Książka pos.WYBRANE ELEMENTY ZARZĄDZANIA LOGISTYKĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE ..
Zobacz podgląd Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji.
Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji.Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji.. Celem artykułu jest wskazanie 12 zależności pomiędzy atrybutami przedsiębiorstwa flagowego a elementami logistycznej 13 obsługi klienta i w konsekwencji dobór strategii logistycznej obsługi klienta.. Autor: Kramarz Marzena, wydawnictwo: Difin.Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw.. Wskazuje bowiem podstawowe definicje .Kup teraz na Allegro.pl za 36,30 zł Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach.. na Allegro.pl - Modlniczka - Stan: nowy - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!Omówiono również metodykę segmentacji rynku.. Celem artykułu jest konceptualizacja metodyki doskonalenia obsługi logistycznej klienta z perspektywy.Książka uzupełniona została o kwestionariusze pomiaru parametrów logistycznej obsługi klienta oraz studia przypadku wskazujące sposoby wnioskowania na podstawie danych zgromadzonych w oparciu o proponowane kwestionariusze.. Należy do gatunków: nauki ścisłe, różne.. Zapewnia profesjonalną realizację zamówień dla bibliotek, firm i instytucji z możliwością dostarczenia pod wskazany adres.. Książka posiada atuty podręcznika akademickiego..
Książka Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji liczy 261 stron.
Książka uzupełniona została o kwestionariusze pomiaru parametrów logistycznej obsługi klienta oraz studia przypadku wskazujące sposoby wnioskowania na podstawie danych zgromadzonych w oparciu o proponowane kwestionariusze.. Do badańW procesie obsługi klienta mo żna wyró żni ć nast ępuj ące etapy: 1. konfrontacja klienta z produktem 2. zgłoszenie przez klienta zapytania i zamówienia na produkt 3. obsługa wewn ętrzna zamówienia u producenta 4. dostawa produktu do klienta 5. przepływ płatno ści od klienta do sprzedawcy 6.83 1 Kolejnym elementem obsługi logistycznej jest niezawodność.. Zamówienia można składać przez internet.Książka Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji do kupienia na multiszop.pl za jedyne 40,98 zł (Rabat 9%).. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dl.zatem do zbioru czynności logistycznych zalicza się: • prognozowanie zaopatrzenia, • zaopatrzenie, • magazynowanie i zarządzanie zapasami, • zasilanie stanowisk pracy w materiały, surowce, podzespoły itd., • pakowanie i konfekcjonowanie, • transport, • gospodarkę opakowaniami, • odpady produkcyjne, • serwis, • gromadzenie, …Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw.. Pomiar, ocena, strategie pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com.. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta.. Autorem książki jest Marzena Kramarz..